Retourzendingen en terugbetalingen
VOORZIET POPLO IN RETOURZENDINGEN EN TERUGBETALINGEN OP ZIJN PRODUCTEN?
Ja, omdat we er alles aan doen om u tevreden te stellen. Elk product wordt met de hand gecontroleerd door een lid van het POPLO-team voordat het de deur uitgaat, om ervoor te zorgen dat u het beste krijgt!
Als u een misdruk/schade/defect ontdekt met het product dat u hebt ontvangen, neem dan video's en foto's van het defect en neem binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling contact op met info@poplo.nl. De video en foto's van het product moeten aantonen dat het product ongebruikt is, alle labels intact heeft.
Houd er rekening mee dat afgeprijsde artikelen niet kunnen worden geretourneerd en dat alle retourzendingen/terugbetalingen/winkelkredieten alleen worden uitgegeven nadat de producten zijn ontvangen en geïnspecteerd door het team om te bevestigen of ze voldoen aan onze criteria voor retourzendingen/terugbetalingen hierboven.
De verzendingskosten voor de terugzending zullen door ons worden gedekt, maar alle terugzendingspakketten en verzending blijven de verantwoordelijkheid van de klant tot ze door ons team zijn ontvangen. Daarom wordt de klant geadviseerd om de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen door gebruik te maken van geregistreerde en traceerbare diensten tijdens het retourneren van het pakket.
Ja, omdat we er alles aan doen om u tevreden te stellen. Elk product wordt met de hand gecontroleerd door een lid van het POPLO-team voordat het de deur uitgaat, om ervoor te zorgen dat u het beste krijgt!
Als u een misdruk/schade/defect ontdekt met het product dat u hebt ontvangen, neem dan video's en foto's van het defect en neem binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling contact op met info@poplo.nl. De video en foto's van het product moeten aantonen dat het product ongebruikt is, alle labels intact heeft.
Houd er rekening mee dat afgeprijsde artikelen niet kunnen worden geretourneerd en dat alle retourzendingen/terugbetalingen/winkelkredieten alleen worden uitgegeven nadat de producten zijn ontvangen en geïnspecteerd door het team om te bevestigen of ze voldoen aan onze criteria voor retourzendingen/terugbetalingen hierboven.
De verzendingskosten voor de terugzending zullen door ons worden gedekt, maar alle terugzendingspakketten en verzending blijven de verantwoordelijkheid van de klant tot ze door ons team zijn ontvangen. Daarom wordt de klant geadviseerd om de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen door gebruik te maken van geregistreerde en traceerbare diensten tijdens het retourneren van het pakket.