FAQ
1) Hoe kan ik contact opnemen met uw klantenservice?
Voor vragen over de klantenservice kunt u contact opnemen met info@poplo.nl
2) Ik heb uw klantenserviceteam een e-mail gestuurd. Wanneer krijg ik een antwoord?
Ons klantenserviceteam streeft ernaar alle e-mails binnen 24-48 uur te beantwoorden.
3) Hoe lang duurt de verzending?
Alle bestellingen worden binnen 24 uur verzonden vanuit ons magazijn na ontvangst van de bestelling.
De geschatte verzendtijd is 7-14 werkdagen.
Houd er rekening mee dat onze vervulling en de scheepvaart schattingen langer dan normaal zal zijn, afhankelijk van het product en de scheepvaart schattingen kan verhogen voor uw bestelling tijdens de feestdagen en drukke periodes.
4) Biedt u Retourzendingen en Restituties?
Ja, bekijk ons retour- en restitutiebeleid voor meer informatie.
5) Wat als ik een beschadigd product ontvang?
Neem contact op met info@poplo.nl met uw bestelnummer, inclusief een video en foto's van het defect. De foto's/video's van het product moeten aantonen dat het product ongebruikt is, alle labels intact heeft.
6) Zijn invoerrechten en belastingen inbegrepen in de prijs van het product?
Extra kosten zoals invoerrechten, accijnzen en eventuele douanekosten worden bepaald en in rekening gebracht door het douanekantoor van het land van bestemming en de kosten worden niet gedekt door de betalingen die u aan ons heeft gedaan. Neem rechtstreeks contact op met uw plaatselijk douanekantoor voor verdere details.
7) Biedt u kortingen en promoties?
Ja, wij bieden kortingen en promoties. Zorg ervoor dat u zich inschrijft voor onze e-mail lijst om nieuws over speciale aanbiedingen te ontvangen.
8) Waarom is mijn trackingstatus niet bijgewerkt?
Maakt u zich geen zorgen! Het kan 24 uur duren voordat uw trackingstatus is bijgewerkt vanaf de status voor verzending.
9) Is het mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren?
Neem onmiddellijk contact op met ons team als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, maar we kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen of uw bestelling annuleren nadat deze ons magazijn heeft verlaten.
10) Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?
MasterCard, Visa, PayPal, Apple Pay, Amex, enz.
Voor vragen over de klantenservice kunt u contact opnemen met info@poplo.nl
2) Ik heb uw klantenserviceteam een e-mail gestuurd. Wanneer krijg ik een antwoord?
Ons klantenserviceteam streeft ernaar alle e-mails binnen 24-48 uur te beantwoorden.
3) Hoe lang duurt de verzending?
Alle bestellingen worden binnen 24 uur verzonden vanuit ons magazijn na ontvangst van de bestelling.
De geschatte verzendtijd is 7-14 werkdagen.
Houd er rekening mee dat onze vervulling en de scheepvaart schattingen langer dan normaal zal zijn, afhankelijk van het product en de scheepvaart schattingen kan verhogen voor uw bestelling tijdens de feestdagen en drukke periodes.
4) Biedt u Retourzendingen en Restituties?
Ja, bekijk ons retour- en restitutiebeleid voor meer informatie.
5) Wat als ik een beschadigd product ontvang?
Neem contact op met info@poplo.nl met uw bestelnummer, inclusief een video en foto's van het defect. De foto's/video's van het product moeten aantonen dat het product ongebruikt is, alle labels intact heeft.
6) Zijn invoerrechten en belastingen inbegrepen in de prijs van het product?
Extra kosten zoals invoerrechten, accijnzen en eventuele douanekosten worden bepaald en in rekening gebracht door het douanekantoor van het land van bestemming en de kosten worden niet gedekt door de betalingen die u aan ons heeft gedaan. Neem rechtstreeks contact op met uw plaatselijk douanekantoor voor verdere details.
7) Biedt u kortingen en promoties?
Ja, wij bieden kortingen en promoties. Zorg ervoor dat u zich inschrijft voor onze e-mail lijst om nieuws over speciale aanbiedingen te ontvangen.
8) Waarom is mijn trackingstatus niet bijgewerkt?
Maakt u zich geen zorgen! Het kan 24 uur duren voordat uw trackingstatus is bijgewerkt vanaf de status voor verzending.
9) Is het mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren?
Neem onmiddellijk contact op met ons team als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, maar we kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen of uw bestelling annuleren nadat deze ons magazijn heeft verlaten.
10) Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?
MasterCard, Visa, PayPal, Apple Pay, Amex, enz.